Número de visitantes

jueves, 13 de febrero de 2014

El mundo

El mundo es muy grande, y todos queremos dar la vuelta al mundo.
Este es uno de los sueños que yo quería cumplir, pero creo que ahora ya no es un requisito.
Ahora quiero hacer otras cosas, pero quizás mañana ya me guste hacer otras cosas.

Si alguno de vosotros ha estado en más de cinco países que me lo diga en los comentarios, y si tiene fotos y correo electrónico estaré encantada de verlas.

Espero haberos entretenido con esta entrada y hasta la próxima.

1 comentario:

  1. Ola Ainara.
    Eu estiven en: Portugal, Andorra, Francia, Italia, Holanda, Bélxica e Kenia. Agora explícoche cando.
    En Portugal moitas veces debido a que estamos moi preto. Tamén visitei a illa de Madeira.
    En Andorra cando estaba no instituto, fun a esquiar.
    En Francia, fun dúas veces a París, unha delas tamén a Disney.
    En Italia, fun coa miña tía a Roma.
    A Holanda fun dúas veces. Unha a un campionato e outra de paso cando fun a África...Pasei unhas horas en Amsterdam.
    A Bélxica fun na mesma viaxe na que fun competir a Holanda, pasamos unha noite en Bruselas.
    A Kenia fun cando me casei, fun se safari a ver animais no seu hábitat...Unha pasada.
    En fin, aínda me queda moito que coñecer, pero... non creo que consiga ir a moitos máis sitios.
    Biquiños chula, encántame o teu blogue.

    ResponderEliminar